Ciresele (fara samburi)

Ciresele (fara samburi)

Clamat deseori ca fructul-minune al atletilor, grozav pentru incununarea unei cupe de inghetata, cireasa s-a dovedit ca minimizeaza durerile articulare si musculare induse de efortul fizic. Visinele (iar nu ciresele maraschino din cocteilul Shriley temple!) primesc si ele ovatii pentru proprietatile lor anti-inflamatorii si de intretinere a sanatatii inimii, datorita combinatiei lor unice de fitonutrienti, inclusiv antocianine, precum si vitamina C si potasiu. Samburii de cirese contin chimicale care, atunci cand sunt sparte, elibereaza cianura, asa incat nu uitati sa indepartati samburii si coditele inainte de a adauga fructul in cana NutriBullet.

Beneficii asupra sanatatii

  • S-a demonstrat ca ajuta la reducerea durerilor articulare si musculare date de efortul fizic
  • Sanatoase pentru inima
  • Bogate in compusi antioxidanti si anti-inflamatori
  • Ajuta la imbunatatirea circulatiei sangvine

Proces de selectie

Alegeti cirese ferme, rosu-inchis, carora nu li s-au indepartat coditele. Ocoliti-le pe cele moi, lovite su stafidite si depozitati-le la frigider pana la zece zile.

Printeaza
Top