Grefrutul

Grefrutul

Ati auzit de regimul cu grepfut? Continutul scazut de grasimi din grepfut ii da abilitatea de a regla nivelul de insulina si de a da senzatia de satietate. Grepfutul e foarte bogat in vitamina C si e o bogata sursa de licopen, un important antioxidant in sanatatea prostatei. Consumati-l ca atare, stoarceti-l, acest fruct poate fi prietenul cel mai bun al inimii voastre, de vreme ce s-a dovedit ca ajuta la scaderea colestarolului rau si trigliceridelor. S-a demonstrat ca reduc riscul formarii de pietre pe baza de oxalat de calciu la rinichi. Totusi, sa fiti atenti in cazul sunteti sub tratament medicamentos - grepfutul poate mari potenta medicamentelor si poate cauza efecte secundare neplacute. Pentru a va pregati grepfutul pentru NutriBlast, spalati coaja exterioara (chiar daca urmeaza a fi descojit, bacteria poate fi transmisa fructului prin intermediul cutitului), inlaturati coaja si scoateti continutul cu o lingura.

Beneficii asupra sanatatii

  • Poate ajuta la reducerea grasimii corporale
  • Sustine sanatatea prostatei
  • Bogate in vitamina C
  • Ajuta la reducerea constipatiei si a digestiei lente

Proces de selectie

Alegeti grepfutul cu coaja galbena si tenta usor rozalie. Sa nu va sperie petele de pe coaja - acestea apar in urma frecarii fructelor unul de altul sau de ramurile de copac. Pot fi mancate imediat ce sunt culese, nefiind nevoie sa asteptati sa se coaca. Va sugeram sa alegeti fructele care par mai grele si emana o aroma dulce. Pastrati grepfutul la temperatura camerei pentru o saptamana, iar in frigider pana la 2-3 saptamani.

Printeaza
Top