Patrunjelul

Patrunjelul

O alta supervedeta detoxifianta si bogata in clorofila este patrunjelul. Nu e drept sa ocupe o pozitie marginala, ca decoratiune pentru farfurie; adaugati-l in NutriBlast pentru a creste aportul de vitamina K, vitamina C si fier. In mod surprinzator, aceste ramurele contin puternice uleiuri volatile care s-a demonstrat ca inhiba dezvoltarea tumorilor. Patrunjelul este benefic si pentru persoanele care sufera de inflamatii, precum artrita, sau de afectiuni ale inimii. Dar nu plecati asa repede - luati o ramurica de patrunjel si mestecati-o cand ati terminat de mancat pentru a va improspata respiratia! Spalati-l bine si adauugati-l alaturi de celelalte verdeturi. Notă: Patrunjelul se numara printre alimentele care contin cel mai mare nivel de oxalati ce-ar putea reprezenta o problema pentru persoanele cu pietre la rinichi.

Beneficii asupra sanatatii

  • Foarte bun stimulent digestiv
  • Ajuta la eliminarea toxinelor
  • Ajuta la improspatarea respiratiei
  • Poate reduce reactiile alergice datorita continutului de flavonoid si apigenina

Proces de selectie

Alegeti patrunjel proaspat in detrimentul celui uscat pentru mai multa savoare. Cautati buchetele verde-inchis cu frunze neofilite, care nu s-au ingalbenit, semn ca patrunjelul s-a stricat. Depozitati plantele proaspete la frigider intr-o punga de plastic.

Printeaza
Top