Seminte de susan

Seminte de susan

Aceste bijuterii micute sunt pline de nutrienti! Semintele de susan contin o substanta numita sesamin, care reduce colesterolul, previne hipertensiunea arteriala si protejeaza ficatul. Doar 1/4 ceasca de seminte de susan contine, de asemenea, 35% din doza zilnica recomandata de calciu si 73,5% din doza zilnica recomandata de cupru, un mineral care are proprietati anti-inflamatoare si care ne protejeaza impotriva artritei. Presarati-le deasupra chiflei! Extrageti semintele de susan asa cum sunt.

Beneficii asupra sanatatii

  • Fiind bogate in cupru, reduce durerea si inflamatiile date de artrita reumatoida.
  • Poate ajuta in migrene
  • Ajuta la vindecarea racelilor datorita continutului de zinc
  • Bogat in triptofan, despre care se stie ca imbunatateste calitatea somnului si da o stare de bine

Proces de selectie

Semintel de susan se gasesc peste tot, fiind gasite de obicei la raionul de condimente din magazinele alimentare. Pot fi cumparate nedecorticate (aflate in coaja lor) sau decorticate (fara coaja), dar nu uitati ca semintele de susan decorticat contin cu 60% mai putin calciu decat nedecorticate. Unele magazine vand susan vrac. Daca le cumparati in vrac, verificati daca nu exista umezeala sau miros de ranced. Semintele de susan nedecorticate pot fi pastrate la racoare intr-un recipient etans, intr-un loc intunecat, in timp ce susanul decorticat poate fi congelat.

Printeaza
Top