Energizeaza-te

NutriBlast anti-oboseala

NutriBlast anti-oboseala

Numar vizualizari : 1220

Ingrediente

Instructiuni

Daca vrei sa combati oboseala, ai nevoie de mai multe fibre! Un studiu publicat in International Journal of Food Sciences and Nutrition a aratat ca o alimentatie bogata in fibre favorizeaza niveluri ridicate de vioicine intre micul-dejun si pranz, cand se instaleaza de obicei oboseala. Acest NutriBlast contine de toate: ovaz bogat in fibre, varza kale si iaurt satios. Este micul-dejun al campionilor! Daca iti lipseste cafeaua de dimineata, pune cateva picaturi de cafea fiarta si racita si vei simti imediat diferenta.

  • Banana

    Bananele sunt usor de digerat si contin potasiu, fibre, mangan si vitamina C, fiind o hrana excelenta pentru copii si pentru persoanele convalescente. Ajuta la somn si intaresc functia imunitara. In acelasi timp, favorizeaza absorbtia si conservarea calciului in organism.

  • Ovaz

    Ovazul, precum orzul, contine o fibra speciala numita beta-glucan, care s-a demonstrat ca scade eficient nivelul de colesterol. Cerealale integrale, precum ovazul, cresc aportul de antioxidanti si ajuta la reglarea nivelului glicemic, un mecanism excelent pentru a preveni diabetul de tip 2. Stiati ca ovazul este folosit ca remediu natural impotriva mancarimii?

  • Cirese

    Clamat deseori ca fructul-minune al atletilor, grozav pentru incununarea unei cupe de inghetata, cireasa s-a dovedit ca minimizeaza durerile articulare si musculare induse de efortul fizic.

  • Cuisoare

    Floare nedeschisa a arborelui vesnic verde, cuisoarele au un exterior dur si sunt bogate in uleiuri esentiale. Au fost folosite de-a lungul istoriei pentru improspatarea respiratiei, iar in prezent sunt folosite la mascarea mirosului mancarurilor stricate. Vandute aproape in toate supermarketurile, cuisoarele pot fi adaugate foarte usor in alimentatia voastra.

  • Morcovi

    Fibre solubile, venim! Morcovii sunt bogati in fibre solubile, care ajuta la scaderea colesterolului, extragandu-l pur si simplu din sange. Morcovii sunt bogati in beta-caroten, care poate ajuta la prevenirea unor tipuri de cancer, inclusiv cel de stomac, uterin sau al cavitatii orale. Si, asa cum obisnuia sa spuna mama, morcovii sunt minunati si pentru vedere.

  • Iaurt grecesc

    Iaurtul grecesc este bogat in proteine, o alternativa neasteptata la tipurile obisnuite de proteine consumate de vegetarieni. In acelasi timp, este o sursa excelenta de calciu si contine jumatate din cantitatea de carbohidrati pe care le contin iaurturile normale (un beneficiu considerabil pentru persoanele atente la silueta). Adaugati-l in ButriBlast ca agent gustos de ingrosare care este, in acelasi timp, benefic pentru sanatatea.

  • Apa de cocos

    Despre electrolitii regasiti in apa de cocos se stie ca hidrateaza mai repede si mai bine decat apa obisnuita. Principalul electrolit din apa din nuca de cocos este potasiul. Contine mai putin sodiu decat bauturile sportivilor, dar nu contine zaharuri adaugate, arome artificiale sau coloranti! 

so_easy_html
Top