Fii fericit

Nutriblast de fructe si legume

Nutriblast de fructe si legume

Numar vizualizari : 602

Iti e greu sa mananci broccoli? La fel patesti si cu morcovii? Acest Nutriblast te ajuta sa treci peste frica de legume! Broccoli este cunoscut pentru potentialul sau de a lupta impotriva cancerului, iar studiile au demonstrat -cresterea aportului de legume crucifere poate scadea riscul de obezitate, diabet si boli de inima. Ce ar putea fi mai bine? Adaugă un morcov întreg, „ambalat” cu beta-caroten, calciu si vitamina A pentru un boost de antioxidanti care va duce acest Nutriblast la un alt nivel

Ingrediente

Instructiuni

1.Adăugați toate ingredientele in paharul inalt și mxiati timp de 30 de secunde, sau până la omogenizare.
2. Enjoy!

  • Broccoli

    Broccoli este un campion al sanatatii. Este bogat in vitamina A, vitamina C, acid folic si calciu, insa uimitor este continutul de fibre al acestor mic inflorescente verzi. Jumatate solubil si jumatate insolubul, primiti ambele tipuri de fibre de care organismul are nevoie - totul intr-o singura portie!

  • Morcov

    Fibre solubile, venim! Morcovii sunt bogati in fibre solubile, care ajuta la scaderea colesterolului, extragandu-l pur si simplu din sange. Morcovii sunt bogati in beta-caroten, care poate ajuta la prevenirea unor tipuri de cancer, inclusiv cel de stomac, uterin sau al cavitatii orale. Si, asa cum obisnuia sa spuna mama, morcovii sunt minunati si pentru vedere.

  • Mango

    Nivelul ridicat de fibre dietetice prebiotice, vitamina C, diversi polifenoli si carotenoide cu provitamina A din mango fac minuni pentru sistemul imunitar. Cea mai buna metoda de pregatire a mangoului proaspat pentru extractie este sa spalati fructul, sa-l decojiti cu cutitul si sa decupati felii de pulpa de pe sambure.

  • Banana

    Bananele sunt usor de digerat si contin potasiu, fibre, mangan si vitamina C, fiind o hrana excelenta pentru copii si pentru persoanele convalescente. Ajuta la somn si intaresc functia imunitara. In acelasi timp, favorizeaza absorbtia si conservarea calciului in organism.

  • Seminte de chia

    Aceste seminte care le dadeau mayasilor putere contine un amestec puternic de proteine, carbohidrati, grasimi si fibre, care le transforma intr-un energizant ideal! In acelasi timp, sunt bogate in acizi grasi omega 3 si omega 6, care ajuta la stabilizarea glicemiei in organism si la reducerea digerarii carbohidratilor. In plus, semintele de chia sunt o sursa buna de fier, calciu si zinc. Aceste seminte mici contin tot ce trebuie!

  • Apa de cocos

    Despre electrolitii regasiti in apa de cocos se stie ca hidrateaza mai repede si mai bine decat apa obisnuita. Principalul electrolit din apa din nuca de cocos este potasiul. Contine mai putin sodiu decat bauturile sportivilor, dar nu contine zaharuri adaugate, arome artificiale sau coloranti! 

  • Apa

    Pentru a obtine amestecuri NutriBlast catifelate, trebuie sa adaugati o componenta lichida. Apa este, de obicei, o alegere buna, deoarece este insipida si are adaus de calorii zero. Apa este cea mai buna sursa de hidratare de pe planeta! Multi dintre noi suntem dezhidratati si nici nu stim asta.

Top