Fii fericit

Nutriblast proteic cu banane

Nutriblast proteic cu banane

Numar vizualizari : 768

Proteina adăugată în aceast Nutriblast cu semințe de in și Edamame vă va oferi energia de care aveți nevoie chiar înainte de urmatorul antrenament. Beti cu o oră înainte și nu veți avea numai energia de care aveti nevoie, dar va veti recupera mai repede și nu veti fi atât de epuizat. In plus, toate sursele de proteine naturale sunt mai bune pentru tine și ofera corpului o multitudine de vitamine pe care pudra de proteine nu le poate da!

Ingrediente

Instructiuni

1.Adăugați toate ingredientele in paharul inalt și mxiati timp de 40 de secunde, sau până la omogenizare.
2. Enjoy!

Instructiuni

1.Adăugați toate ingredientele in paharul inalt și mxiati timp de 40 de secunde, sau până la omogenizare.
2. Enjoy!

  • Banana

    Bananele sunt usor de digerat si contin potasiu, fibre, mangan si vitamina C, fiind o hrana excelenta pentru copii si pentru persoanele convalescente. Ajuta la somn si intaresc functia imunitara. In acelasi timp, favorizeaza absorbtia si conservarea calciului in organism.

  • Cirese

    Clamat deseori ca fructul-minune al atletilor, grozav pentru incununarea unei cupe de inghetata, cireasa s-a dovedit ca minimizeaza durerile articulare si musculare induse de efortul fizic.

  • Lapte de migdale

    Dense si cu gust floral, migdalele sunt bogate in grasimi monosaturate. Adaugate la dieta, pot ajuta la reducerea riscului de boli cardiace cu pana la 30%. Sunt bogate in magneziu pentru sanatatea inimii si potasiu pentru regularizarea presiunii arteriale. Migdalele crude si decojite sunt un adaos convenabil la orice NutriBlast!

  • Scortisoara

    O bucatica de scortisoara in NutriBlast poate indulci fara a fi necesar adaosul de zahar! Totusi, scortisoara are calitati mult mai multe. Se stie ca are proprietati antioxidante, antidiabetice, antiinflamatoare si antiflatulente.

  • Boabe de soia (edamame)

    Boabele Edamame sunt boabe de soia aflate inca in pastaie. Sunt o sursa excelenta de antioxidanti si isoflavone. Folosite foarte des in bucataria asiatica, boabele edamame incep sa fie consumate si in Statele Unite pentru proprietatile nutritive; contin mai multa proteina decat specia matura si sunt bogate in vitaminele B si C.

  • Seminte de in

    Crocante si cu gust de nuca, semintele de in sunt cele mai bogate seminte in acizi grasi omega 3, oferind o excelenta alternativa la suplimentele derivate chimic de omega 3. Furnizeaza totodata o doza sanatoasa de fibre dietetice si contin compusi organici care ajuta la scaderea colesterolului si la intarirea oaselor.

Top