Fii fericit

Supa crema de dovleac

Supa crema de dovleac

Numar vizualizari : 988

O supa gustoasa si bogata in vitamine.

Ingrediente

Instructiuni

Se curata dovleacul,morcovul,patrunjelul si se taie bucati.Se pun la fiert in 3 l de apa,se fierb 10 minute.Scoatem legumele oparite si le mixam 30-40 de secunde la viteza medie apoi 10 secunde la viteza maxima pana obtinem o pasta fina pe care o turnam in apa fierbinte in care au fiert.

Instructiuni

Se curata dovleacul,morcovul,patrunjelul,ceapa si se taie bucati.Se pun la fiert in 3 l de apa,se fierb 10 minute.Scoatem legumele oparite si le mixam 30-40 de secunde la viteza medie apoi 10 secunde la viteza maxima pana obtinem o pasta fina pe care o turnam in apa in care au fiert.Fierbem incontinuare adaugand chimenul,uleiul de masline,sarea cca 15 minute.In ultimele minute de fiert adaugam si zaharul.Se serveste calda cu crutoane de paine prajita sau taitei fierti separat si adaugati in farfurie.Se presara deasupra cu un mix de seminte crude.

  • Dovleacul placintar

    Rasfatatul anotimpului rece, acest membru al familiei curcubitacea este strans inrudit cu bostanul, pepenii si castravetii. Avand o aroma cremoasa si un profil nutritional uimitor, este un adaos excelent in orice NutriBlast. Dovlecii placintari, numiti si dovleci de iarna, sunt saraci in calorii si bogati in fibre dietetice si vitamina A.

  • Morcov

    Fibre solubile, venim! Morcovii sunt bogati in fibre solubile, care ajuta la scaderea colesterolului, extragandu-l pur si simplu din sange. Morcovii sunt bogati in beta-caroten, care poate ajuta la prevenirea unor tipuri de cancer, inclusiv cel de stomac, uterin sau al cavitatii orale. Si, asa cum obisnuia sa spuna mama, morcovii sunt minunati si pentru vedere.

  • Patrunjel

    O alta supervedeta detoxifianta si bogata in clorofila este patrunjelul. Nu e drept sa ocupe o pozitie marginala, ca decoratiune pentru farfurie; adaugati-l in NutriBlast pentru a creste aportul de vitamina K, vitamina C si fier. In mod surprinzator, aceste ramurele contin puternice uleiuri volatile care s-a demonstrat ca inhiba dezvoltarea tumorilor. Patrunjelul este benefic si pentru persoanele care sufera de inflamatii, precum artrita, sau de afectiuni ale inimii.

  • Ulei de masline

    Uleiul de masline extravirgin este un ulei deosebit de celelalte datorita proprietatilor sale sanatoase. Contine o combinatie unica de grasimi monosaturate, polifenoli si fitosteroli, care au fost asociati cu scaderea colesterolului rau, reducerea aparitiei hipertensiunii si reducerea nivelurilor de glicemie. 

  • Sarea de mare

    Produsa prin evapoarea apei de mare, sarea de mare este considerata in general ca o alternativa mai sanatoasa si mai naturala a sarii normale de masa, desi compozitia lor chimica este identica. Totusi, in urma procesului de evaporare mai raman anumite minerale pe care sarea normala nu le contine si care ii schimba culoarea si gustul.

  • Seminte de bostan

    Aceste seminte comestibile provenite de la bostanul de Halloween adapostesc fitosteroli care reduc colesterolul, intaresc oasele si sistemul imunitar si scad riscul anumitor tipuri de cancer. Sunt cunoscute, de asemenea, pentru continutul bogat in zinc, o substanta minerala care ajuta la prevenirea cancerului de prostata si intareste imunitatea. Semintele de bostan sunt, de asemenea, o sursa bogata de proteine si fier. Extrageti semintele de bostan asa cum sunt.

  • Ceapa

    Ceapa contine elemente fitochimice numite flavanoide, care ajuta functionarea vitaminei C in organism si scad inflamatiile. In mod asemanator cu usturoiul (nu doar datorita mirosului puternic si de durata), ceapa contine, de asemenea, o mare cantitate de fibre si compusi de sulf sanatosi.

Top