Slabeste

Supa de rosii

Supa de rosii

Numar vizualizari : 918

O supa racoritoare si savuroasa,gustoasa si rece si calda.

Ingrediente

Instructiuni

Se pun la fiert 3 l de apa.Intre timp oparim rosiile,le decojim si le trecem prin blender.Se adauga in apa clocotita morcovii si patrunjelul date pe razatoare,ceapa taiata marunt.Se fierb cca 10-15 minute cu sare , piperul boabe si uleiul de masline.Se adauga rosiile mixate si se fierbe incontinuare 15 minute.punem zaharul,leusteanul tocat marunt si inchidem focul.Se serveste calda sau rece,ideala in zilele caniculare,o supa care racoreste.

  • Rosiile

    Desigur, rosiile au o multime de vitamine, inclusiv vitaminele A, C si E, dar stiati ca acestea contin si bioflavonoide care ajuta la arderea naturala a grasimii? Aceste bioflavonoide contracareaza inflamatiile, care ajuta hormonii naturali de slabire, cum e leptina, sa functioneze corect. Aceleasi bioflavonoide ajuta in lupta impotriva reactiilor alergice.

  • Morcov

    Fibre solubile, venim! Morcovii sunt bogati in fibre solubile, care ajuta la scaderea colesterolului, extragandu-l pur si simplu din sange. Morcovii sunt bogati in beta-caroten, care poate ajuta la prevenirea unor tipuri de cancer, inclusiv cel de stomac, uterin sau al cavitatii orale. Si, asa cum obisnuia sa spuna mama, morcovii sunt minunati si pentru vedere.

  • Patrunjel

    O alta supervedeta detoxifianta si bogata in clorofila este patrunjelul. Nu e drept sa ocupe o pozitie marginala, ca decoratiune pentru farfurie; adaugati-l in NutriBlast pentru a creste aportul de vitamina K, vitamina C si fier. In mod surprinzator, aceste ramurele contin puternice uleiuri volatile care s-a demonstrat ca inhiba dezvoltarea tumorilor. Patrunjelul este benefic si pentru persoanele care sufera de inflamatii, precum artrita, sau de afectiuni ale inimii.

  • Ceapa

    Ceapa contine elemente fitochimice numite flavanoide, care ajuta functionarea vitaminei C in organism si scad inflamatiile. In mod asemanator cu usturoiul (nu doar datorita mirosului puternic si de durata), ceapa contine, de asemenea, o mare cantitate de fibre si compusi de sulf sanatosi.

  • Piperul (negru sau alb)

    Piperul este atat de comun, incat am putea chiar sa uitam ca ne face bine! Piperul face bine pentru digestie si intestine. Cand este consumat, stimuleaza crearea de acid clorhidric care ajuta in caz de indigestie, piroza, balonare si diaree.

  • Sarea de mare

    Produsa prin evapoarea apei de mare, sarea de mare este considerata in general ca o alternativa mai sanatoasa si mai naturala a sarii normale de masa, desi compozitia lor chimica este identica. Totusi, in urma procesului de evaporare mai raman anumite minerale pe care sarea normala nu le contine si care ii schimba culoarea si gustul.

  • Ulei de masline

    Uleiul de masline extravirgin este un ulei deosebit de celelalte datorita proprietatilor sale sanatoase. Contine o combinatie unica de grasimi monosaturate, polifenoli si fitosteroli, care au fost asociati cu scaderea colesterolului rau, reducerea aparitiei hipertensiunii si reducerea nivelurilor de glicemie. 

Top